Cəmiyyət (19-08-2019, 08:52)
Sadə çay verməyən restoranların adını açıqlamaq, sahibkarları utandırmaq lazımdır - TƏKLİF
Regionlarda bir çox ictimai iaşə müəssisələrinin müştərilərə yalnız çay verməkdən imtina etməsi halları çoxalıb. Belə ki, müəssisə sahibləri müştərilərə təkcə yemək verə biləcəklərini bildirirlər. Məqsəd isə bu yolla daha çox qazanc əldə etməkdir.
Bunu Oxu.Az-a açıqlamasında Azərbaycan Turizm Assosiasiyası sədrinin müşaviri Müzəffər Ağakərimov deyib.
Onun sözlərinə görə, çay vermək imkanı olan bütün ictimai iaşə müəssisələri onlara müraciət edən bütün müştəriləri razı salmalıdır:
"Müştəriyə düzgün qulluq göstərilməlidir, onun çay istəyinə belə, yox deyilməməlidir. Müəssisə sahiblərinin əsas missiyası və funksiyası müştərilərə xidmət göstərib razı salmaqdır. Müştərilərə edilən hörmətsizlik sahibkarın və ya müəssisə rəhbərinin işi düzgün qura bilməməsindən, yalnız şəxsi gəlir əldə etmək istəyindən irəli gəlir. Yalnız yemək verməklə daha çox gəlir qazanacaqlarını düşünürlər. Bu səbəbdən də müştərilərə qarşı belə hörmətsizlik edirlər".
M.Ağakərimov bildirib ki, xaricdə istənilən kafedə adi su və kofe sifariş vermək mümkündür. Bizdə isə hələ də bu ənənə formalaşmayıb:
"Hətta müştərinin çay içmədiyini və ya yemək yemədiyini görüb ona xidmət göstərməkdən imtina edirlər. Müştərilərin, turistlərin sifarişlərini yerinə yetirmək lazımdır ki, gələcəkdə onlar yenə həmin müəssisəyə gəlsinlər. Çünki müştəri bu gün su içə bilər, sabah da yemək yeyə bilər. Hətta növbəti dəfə həmin yerə öz dostları gedə bilər. Lakin bəzi müəssisə sahibləri bu məqamları görə, anlaya bilmirlər. Bu da onların məhdud düşüncəsindən, ümumilikdə işi yaxşı bilməməsindən asılıdır.
Bakıda da bəzən belə hadisələr olur. Hansısa çay evində və ya restoranda əyləşdiyin zaman çayın yanında dəsgahı da gəlir. Həmişə də yalnız çay dəsgahının olduğunu deyirlər. Amma başa düşə bilmirlər ki, müştəri sadəcə qəndlə bir stəkan çay içmək istəyir. Süni şəkildə qiyməti artıraraq 15-20 manatlıq çay dəsgahını nə üçün müştəriyə sırıyırlar?”
Assosiasiya rəsmisi əlavə edib ki, müştərilərə qarşı hörmətsizlik edən bütün ictimai iaşə müəssisələrinin adları ictimaiyyətə açıqlanmalıdır:
"Bununla sahibkarları utandırmaq lazımdır. Çünki onların belə hərəkəti milli adət-ənənələrimizə də uyğun deyil. Sahibkarlar müştərilərə yalnız gəlir mənbəyi kimi baxır. Bununla da yavaş-yavaş mənəviyyatlarını itirirlər. Onlar daha çox qazandıqlarını düşünürlər, amma gələcəkdə daha çox uduzacaqlarını anlamırlar.
Müvafiq qurumun nümayəndələri regionlarda və Bakıda həmin obyektləri müəyyənləşdirməlidir. Obyektin adı çəkiləndə insanlar ora getməyəcəklər. Bu da maarifləndirmənin bir növüdür. Cəza verilmir, sadəcə ad çəkilir. Məhz bu addımdan sonra belə hallara çox da yol verilməyəcək”.
Bunu Oxu.Az-a açıqlamasında Azərbaycan Turizm Assosiasiyası sədrinin müşaviri Müzəffər Ağakərimov deyib.
Onun sözlərinə görə, çay vermək imkanı olan bütün ictimai iaşə müəssisələri onlara müraciət edən bütün müştəriləri razı salmalıdır:
"Müştəriyə düzgün qulluq göstərilməlidir, onun çay istəyinə belə, yox deyilməməlidir. Müəssisə sahiblərinin əsas missiyası və funksiyası müştərilərə xidmət göstərib razı salmaqdır. Müştərilərə edilən hörmətsizlik sahibkarın və ya müəssisə rəhbərinin işi düzgün qura bilməməsindən, yalnız şəxsi gəlir əldə etmək istəyindən irəli gəlir. Yalnız yemək verməklə daha çox gəlir qazanacaqlarını düşünürlər. Bu səbəbdən də müştərilərə qarşı belə hörmətsizlik edirlər".
M.Ağakərimov bildirib ki, xaricdə istənilən kafedə adi su və kofe sifariş vermək mümkündür. Bizdə isə hələ də bu ənənə formalaşmayıb:
"Hətta müştərinin çay içmədiyini və ya yemək yemədiyini görüb ona xidmət göstərməkdən imtina edirlər. Müştərilərin, turistlərin sifarişlərini yerinə yetirmək lazımdır ki, gələcəkdə onlar yenə həmin müəssisəyə gəlsinlər. Çünki müştəri bu gün su içə bilər, sabah da yemək yeyə bilər. Hətta növbəti dəfə həmin yerə öz dostları gedə bilər. Lakin bəzi müəssisə sahibləri bu məqamları görə, anlaya bilmirlər. Bu da onların məhdud düşüncəsindən, ümumilikdə işi yaxşı bilməməsindən asılıdır.
Bakıda da bəzən belə hadisələr olur. Hansısa çay evində və ya restoranda əyləşdiyin zaman çayın yanında dəsgahı da gəlir. Həmişə də yalnız çay dəsgahının olduğunu deyirlər. Amma başa düşə bilmirlər ki, müştəri sadəcə qəndlə bir stəkan çay içmək istəyir. Süni şəkildə qiyməti artıraraq 15-20 manatlıq çay dəsgahını nə üçün müştəriyə sırıyırlar?”
Assosiasiya rəsmisi əlavə edib ki, müştərilərə qarşı hörmətsizlik edən bütün ictimai iaşə müəssisələrinin adları ictimaiyyətə açıqlanmalıdır:
"Bununla sahibkarları utandırmaq lazımdır. Çünki onların belə hərəkəti milli adət-ənənələrimizə də uyğun deyil. Sahibkarlar müştərilərə yalnız gəlir mənbəyi kimi baxır. Bununla da yavaş-yavaş mənəviyyatlarını itirirlər. Onlar daha çox qazandıqlarını düşünürlər, amma gələcəkdə daha çox uduzacaqlarını anlamırlar.
Müvafiq qurumun nümayəndələri regionlarda və Bakıda həmin obyektləri müəyyənləşdirməlidir. Obyektin adı çəkiləndə insanlar ora getməyəcəklər. Bu da maarifləndirmənin bir növüdür. Cəza verilmir, sadəcə ad çəkilir. Məhz bu addımdan sonra belə hallara çox da yol verilməyəcək”.
Reklam
Ən çox oxunanlar
• Sorğu
Saytımızı bəyəndiniz?
Xəbər lenti
30 11 2024
30 11 2024
30 11 2024
30 11 2024
30 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024
29 11 2024