Sosial / Slayd (31-08-2014, 21:19)
“Təhsil Nazirliyinin əcaib qərarı ilə...”- Fazil Mustafa
Millət vəkili Fazil Mustafa sentyabr ayının gəlişi ilə bağlı bu dəfə məktəb məsələsinə toxunub.
“Mediatv.az” xəbər verir ki, o, sabah-sentyabrın birində Azərbaycanda yenə də Bilik gününün qeyd olunmayacağından narahatlığını ifadə edib:
“Tam əminliklə söyləmək olar ki, bu gedişlə Biliyin özü də olmayacaq. Yəni dərslər yenə də ciddi səbəb olmadan sentyabrın 15-i başlayacaq.
15 gün buradan göz görə-görə itiriləcək. Əvəzində isə Təhsil Nazirliyinin əcaib qərarı ilə iyun ayının 15-ədək dərs müddəti uzaldılacaq. Faktiki olaraq isə şagirdlər və valideynlər mayın 15-dən ən azı düşüncə olaraq məktəbdən uzaqlaşırlar. Hər il onlarla adam müxtəlif vasitələrlə əməkdar müəllim adı almaq üçün çalışırlar, əslində bu ölkədə ən əməkdar müəllim şagirdlərinin qəbul faizinə görə qürur hissi keçirən repititorlardır. Allah bütün vicdanlı uşaq hazırlaşdıran repititor-müəllimlərdən razı olsun! Heç olmazsa cüzi maaş alan müəllimlərin müəyyən bir hissəsi bu vasitə ilə gündə üç dəfə mədəsinə yemək ötürmək şansı qazanırlar.
Məktəblərin vəziyyəti barədə də danışmaq vacibdir. Həiqətən də ən Bakıda və ucqar kənd rayonlarında həm Heydər Əliyev Fondunun, həm də digər qurumların inşa və təmir etdiyi modern məktəbləri görəndə sevinirsən ki, bu sahəyə ayrıca bir diqqət var. Ancaq ötən günlərin birində Sabunçu qəsəbəsi Bakı Fəhləsi zavodunun yanında yerləşən 148 saylı köhnə məktəb binasının vəziyyətini görəndə Təhsil Nazirliyinin təhsilə necə “qayğı” göstərdiyinin şahidi oldum. Ötən ilin dekabr ayından məktəbin əsas hissəsini söküb qoyublar yerə. Aylardırazsaylı sinif otaqlarında iki növbədə şagirdlər dərs keçirlər. Müəllimlər otaq olmadığına görə koridorlarda dəftərləri yoxlayırlar. Hələ ki, təmir-tikintyə başlamaq ehtimalı da yoxdur. Əgər belə bir fikir yox idisə, o zaman məktəbi hansı ağılla söküb şagirdlərin dərs prosessini pozublar?
Keyfiyyətsiz təmir olunan məktəblərin sayı da kifayət qədərdir. Söhbət yalnızbüdcəmizdən hər dəfə təmir üçün pul ayırmağın fəsadlarından getmir, təhsil prosessinin hər dəfə pozulmasından gedir”.