Təhsil (Bu gün, 16:21)
Nazirin görünməyən keçmişi: təsadüf, yoxsa sistemli plan? - İLGİNC
Təhsil cəmiyyətdə ən çox göz önündə olan, hər kəsi bilavasitə təsir edən sahədir. Ona görə də bu sahəyə rəhbərlik edən şəxslər haqqında məlumatın tamlığı, fəaliyyətin şəffaflığı və ictimai etimadın möhkəmliyi olduqca vacibdir. Lakin hazırda mövcud vəziyyətə nəzər saldıqda, nazirin bioqrafiyasında və idarəçilik çərçivəsində bir sıra qaranlıq məqamların olması cəmiyyətin haqlı suallarını artırır. Əldə olan informasiyalar göstərir ki, narahatlıq doğuran mənzərə təsadüfi deyil və bunun arxasında bir neçə ehtimal dayanır.Bu ehtimalları dörd əsas istiqamətdə toplamaq mümkündür:
1. Şəxsi məlumatların sistemli şəkildə gizlədilməsi
Nazirin keçdiyi yol, əvvəlki vəzifələri və təcrübəsi barədə ictimaiyyətə təqdim olunan məlumatlar yarımçıq və ümumiləşdirilmiş xarakter daşıyır. Bu isə onu göstərir ki, ən yüksək dövlət postlarından birinə gətirilmiş şəxslə bağlı informasiya qəsdən məhdudlaşdırılır. Məlumat gizlədildikcə sual artır: şəxsi bioqrafiyası qeyri-şəffaf olan biri, necə olur ki, ölkənin təhsil sistemində şəffaflığın təminatçısı kimi təqdim olunur?
2. Kənar təsir qruplarının rolu
Bioqrafiyada boşluqların olması çox vaxt həmin şəxsin öz qərarları ilə yox, müəyyən qüvvələrin dəstəyi ilə önə çəkildiyini göstərir. Bu təsir mexanizmləri realdırsa, verilən qərarların bəzən məntiqlə izah olunmaması da təsadüfi görünmür. Belə məqamda cəmiyyət sual edir: təsir altında idarəetmə varsa, onda təhsil siyasəti kim tərəfindən müəyyənləşdirilir?
3. Peşəkar təcrübənin yetərsizliyi
Rəsmi təqdimatda göstərilən fəaliyyət istiqamətləri təhsil kimi böyük bir sistemi idarə etmək üçün kifayət qədər əsas vermir. Təcrübə boşluğunun olması idarəçilikdə qeyri-sabitliyə, qərarlarda səriştəsizliyə və sahədə tez-tez dəyişən yanaşmalara səbəb olur. Son illərdə müşahidə olunan uyğunsuz addımlar və qeyri-səmərəli mexanizmlər də məhz bu ehtimalı gücləndirir.
4. Qəsdən yaradılmış qeyri-müəyyənlik
Bəzi hallarda qeyri-şəffaf bioqrafiya təsadüfi deyil — bu, idarəçilik komfortu yaradan bir üsuldur. Şəxs haqqında dolğun məlumat olmadıqca, fəaliyyətə dair yaradılan sualların cavabını da gizlətmək asanlaşır. Qaranlıq məqam çox olduqca, məsuliyyət yayılmağa, nəzarət zəifləməyə başlayır. Təhsil kimi həssas sahə üçün belə qeyri-müəyyənlik ciddi təhlükədir.
Tehsil.media
Reklam
Ən çox oxunanlar
• Sorğu
Saytımızı bəyəndiniz?
Xəbər lenti
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
4 12 2025
3 12 2025
3 12 2025
3 12 2025
3 12 2025
3 12 2025
3 12 2025
3 12 2025
3 12 2025






















