Ana səhifə Araşdırma Aktual Problem Siyasət Gündəm Sağlamlıq İqtisadiyyat Dünya Sosial Mədəniyyət Təhsil İdman Region Cəmiyyət Hadisə

Təhsil (31-03-2024, 04:47)
TAİM DOLANDIRICILIĞI. İlkin Həsənov SAXTAKARLIĞI. Müəllimlər üstündən həyata keçirilən OYUN...

TAİM DOLANDIRICILIĞI. İlkin Həsənov  SAXTAKARLIĞI. Müəllimlər üstündən həyata keçirilən OYUN...


Görünür ki, əsas yeyinti yeri metodikadır. İxtisası heç kim dəyişə bilmir. Əllərindən gələn ancaq sualları tamam qəribə, anormal hala gətirməkdir. Amma metodika əsl yeyinti yeridir. Hər il yeni qiymətləndirmə çərçivəsi, hər il yeni kitab... İlkin Həsənov da, nədənsə, qiymətləndirmə çərçivəsinə tam uyğun kitab nəşr etdirir. Yerli bazara müraciət etdikdə görürük ki, "TAİM-in çıxartdığı kitabdan düşür imtahan" sözlərini hər kəs əzbərləyib. Sözsüz ki, reklamlara və deyilənlərə üstünlük versək TAİM yazıbmış kimi bir "görüntü" çıxır ortaya.
Yaxşı, düşünək ki, yazıb və həqiqətən suallar ordan düşür.

1. Kurikulumun çoxu terminlərdir. Bildiyiniz kimi terminlər hərfi tərcümə edilmir. O zaman hansı terminin sas götürüldüyünü necə bilək? ARTİ tərcümə əsasında terminlərin hansını qəbul etdiyini bildirmir və TAİM-lə eyni suallar ortaya çıxır. Səbəb?.

2. Yazılan mövzular düzgündürmü?
Məsələn, etik davranış qaydalarında 9 prinsip olduğu halda niyə 8 yazılır? Səhvdir!

3. Terminlərin təsvirində 4 termin olduğu halda keçən illə bu il arasında ayrı-ayrı yazılıb. Məzmun standartı və əsas standart çıxarılıb. Təhsil Proqramından çıxarılmamış olan bir sistemlilik niyə müəllimlər üçün çıxarılmalıdır? Nəticə etibarilə məzmunu standartlaşdırarkən sistemlilik yaratmaq üçün məzmun xətti, əsas standart, alt standart və ümumi təlim nəticələrindən istifadə olunur. Burdakı izah sisteminin pozulması müəllimlərin daha rahat şəkildə proqramla işləməsinə problem yaradır.

4. Bundan əlavə, ilk kitabda summativ qiymətləndirmənin aparılmasını əsas standarta, sonrakı kitabda məzmun standartına, sonrakı kitabda isə alt standarta aid etdilər.

5. Mövzulara diqqət yetirdikdə yanlışlıqları da rahatlıqla görürük. Onlayn tədris sinxron, asinxron və hibrid olunmaqla təsnif olunursa, bu ilki kitablarında nədənsə dəyişiklik ediblər. Həm əyani, həm də onlayn şəkildə aparıldığını və müxtəlif formatlarda təqdim olunduğu bildirirlər. İnsanları aldadırlarsa, cinayət işi açılsın. Yox oyun oynamaq deyə xüsusiyyətləri varsa, niyə insanları aldadırlar?

6. Qiymətləndirmə meyarlarının çıxarılmasında qiymətləndirmə zamanı necə meyar çıxarılır öyrədilmir. Ətrafında fırlanır amma öyrətmirlər. Yəni BİZDƏN ASILI OLUN. Sərbəst olmayın ki, sizi idarə edə bilək və çoxlu pullar qazanaq.

7. Yerləşdirmə qiymətləndirməsi, likert üsulu və s kimi qiymətləndirmə anıayışlarına yer verilmir, üstəlik qiymətləndirmə zamanı hansı qiymətəndirmədən necə istifadə ediıməsi də hələ də sual altındadır.

8. Kompetensiyalar haqqında əvvəlki kitabda bir cür məlumat yazılmışdı, indi dəyişiblər. Niyə? Altdan mənbə də yazılıb. Səbəbi öyrənə bilərikmi? Əvvəlki kitabda yalandan mənbələr son səhifədə göstərilmişdir? Onda cinayət işi açılsın bizdə görək. Saxtakarlıq necə cəzalandırılır.

9. Öyrənmə modelləri salınıb amma içərisində çoxlu səhvlər var. Nə də olsa, heç kim bilmir öyrənmə modeli nədir?!. İstədiyiniz kimi yazın. Onsuz da suallar ordan hazırlanır camaatı "qoyun" yerinə rahatlıqla qoya bilərsiniz.

10. Daniel Qoulman əvvəlki illərdə 4 komponentə ayrılmışdı, bu il isə 5 komponentə ayrılıb. Bu professor dünyada olmadığına görə qərarın dəyişə bilmız. Bəs niyə müəllimləri bu qədər alçaldırlar?

11. Problem əsaslı təlim modelində keçənilki kitabla indiki kitb arasında çoxlu fərqlər var.

12. Oyun əsaslı təlim modeli köklü şəkildə dəyişdirilib. Əvvəl oyunlarla kəskin fərqli olduğu vurğulanana model artıq oyunları da öz sahəsinə daxi edib. Əvvəlki kitabda sadəcə olaraq platformalar üzəridən həyata keçirilən oyunları bu təlim modelinə aid edirdilərsə, indi qərarlarını dəyişiblər. Ölkə metodikasını belə SAVADSIZ bir kursa HƏVALƏ EDİBLƏR.

13. Diferensial təlimdən birdən- birə öyrənmə mühiti komponentini çıxardılar.

14. Təhsildə bərabər imkanların yaradılması tələbi ilə İnkluzivlik tələbini qarışdırdılar və bunu MİQ İMTAHANINDA ETDİLƏR. HALBUKİ ÖZ KİTABLARINA EYNİ SUALLARIN CAVABLARI TƏHSİLDƏ BƏRABƏR İMKANLARIN YARADILMASI İDİ. ÖZ YAZDIQLARININ ZİDDİNƏ GEDİRLƏR. TƏKİ PUL QAZANSINLAR.

15. Sual tiplərini və modellərini dəyişib heç kimə məlumat vermirlər. Nədənsə TAİM ancaq müdavimlərinə verir və sürpriz!!! İmtahanda da həmin model olur. Bu ayrı-seçkilik, bu iyrənc siyasət nəyə əsaslanır? ARTİ özünü satır ya ETN?

16. Müəllim-şagird münasibətləri və təşkili haqqında lazım olan bütün məlumatlar yerləşdirilmir, amma imtahanda soruşurlar. Belə çıxır ki, müəllimlər münəccim olmalıdır. Maraqlıdır, heç olmasa münəccimliyə layiq maaş verilə.
TAİM DOLANDIRICILIĞI. İlkin Həsənov  SAXTAKARLIĞI. Müəllimlər üstündən həyata keçirilən OYUN...


BU NÜMUNƏLƏRİ DAHA DA ARTIRMAQ OLAR!

Formal şəkildə keçirilmiş imtahan, mənbəsi olmayan kitab, kitabı olmayan qiymətləndirmə çərçivəsi...

Yaxşı keçən il o boyda izdiham oldu. Cinayət işi niyə açılmadı. Bunkerlər hamısı niyə işdən çıxarılmadı?
Eşqi bəy çıxdı lazımsız bir nitq söylədi. Niyə onu vəzifədən çıxarıb ayıb olsun demək yerinə daha yüksək vəzifəyə verdilər?
Hamı ETN və ARTİ-nin haqsız olduğunu bildiyi halda, hamı izahlarda belə iyrənclikləri gördüyü halda niyə heç bir ədalət danışılmadı. Niyə ədalət bərpa edilmədi. Niyə bütün başçıları və bu iyrənc siyasətin rəhbərlərini işdən çıxarmadılar.
Bəs hanı ədalət, hanı şəffaflıq, hanı demokratiya...

İnanın ki, problem təhsil proqramında deyil, təhsilin siyasətindədir. Nə qədər ki, ədalət deyil, GÜC ÖZ SÖZÜNÜ DEYƏCƏK. BELƏ bədbəxt millət olmağa davam edəcəyik. Təhsilimizi kökündən məhv edəcəklər. Bizləri hardan vurmaq lazımdır bilirlər. Elə özümüzkülər, VƏTƏN XAİNLƏRİ axrıımıza çıxacaq...шаблоны для dle 11.2

Xəbər lenti
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
2 05 2024
1 05 2024
1 05 2024
1 05 2024