Ana səhifə Araşdırma Aktual Problem Siyasət Gündəm Sağlamlıq İqtisadiyyat Dünya Sosial Mədəniyyət Təhsil İdman Region Cəmiyyət Hadisə

Sosial / Slayd (6-01-2022, 09:41)
Deputatın şirkətindən DAHA BİR GİLEY -

 




 "Şikayətim KONTAKT HOME mağazalar şəbəkəsindəndir. Onlayn sifarişlə 9 ya 10 dekabrda KONTAKT HOME'dan Şəkiyə noutbuk gətirtmişəm". DİA.AZ bildirir ki, bu barədə "Müştəriyəm Şikayətim Var" sosial qrupundakı paylaşımında Şahmar adlı istifadəçi bildirir.





 



Narazı vətəndaş daha sonra yazır: "Əlimə çatıb evə gətirəndə (daha doğrusu freedos olduğu üçün bir neçə gün sonra OC yazdıranda) aydın olur ki, rəsmi saytda noutbukun xüsusiyyətlərində göstərilmiş bir detal noutbukda çatışmır - 256 gb SSD kart (təxmini qiyməti 100 manat). Düz 3-4 həftədi ki, dəfələrlə zəng edib bildirmişəm (sübutla və əmin olub razılaşıblar!) və problemin necə həll olunacağı ilə də bağlı müraciətlər etmişəm. Hər dəfə call center'də fərqli insanlar cavab verib müraciətimin qeydə alınması və müvafiq şöbələrə yönəldəcəklərini deyiblər, ancaq 4-cü həftədi ki, heç nəyi həll etməyiblər. Üstündən 14 gün də ötüb, həmçinin işlətmişəm, çünki nout iş üçün təcili lazımdı və bu vaxtı mağazanın özü uzadıb. Hər dəfə zəng edəndə ən yaxşı halda hər şöbə öz təklifini verib və heç biri də çatışmayan detalın nə alternativini, nə də qiymətini ödəməyib. Hər dəfə ya qeydə alındığım məlumatlarım silinir və hər şeyi yenidən edirəm, ya da gözləyirlər ki, barışım və əl çəkim. KONTAKT HOME həm mənim puluma qəsd edir, həm mənəvi zərbə vurur".

İddia olunanlarla bağlı qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq...



шаблоны для dle 11.2

Xəbər lenti
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
13 05 2024
13 05 2024
13 05 2024
13 05 2024