Ana səhifə Araşdırma Aktual Problem Siyasət Gündəm Sağlamlıq İqtisadiyyat Dünya Sosial Mədəniyyət Təhsil İdman Region Cəmiyyət Hadisə

İqtisadiyyat (13-04-2017, 07:27)
Bank-müştəri problemlərinin məhkəmdən kənar yolları mexanizmi aranır - RÜFƏT ASLANLI

bank
Hazırda bank  rəhbərləri ilə bank-müştəri probleminin məhkəmədən kənar həlli mexanizmi yollarının tapılması istiqamətində müzakirələr gedir.
Mediatv.az xəbər verir ki, bunu Maliyyə  Bazarların Nəzarət Palatasının sədri Rüfət Aslanlı deyib.
 Onun sözlərinə görə, banklarla müştərilər arasında problemlərin məhkəməyə getmədən həlli yollları ilə bağlı beynəlxalq təcrübə var.
pul-packa
“Bu təcrübə keçən əsrin 70-ci illərində ilk dəfə Londnda istifadə olunub.  Bundan daha sonra  Cənub-Şərqi Asiyada və daha sonra Türkiyədə istifadə olunub. Odur ki, bunlar “London yanaşması”, “İstanbul prosesi” adını alıb. Biz də istəyirik ki, Azərbaycanda da belə bir  yanaşma metodu olsun. Ona görə də  bankirlərlə söhbət aparırıq ki, bəlkə biz də bir yeni “Bakı yanaşma”sı müəyyənləşdirək. Hansı ki, bu yanaşma nəticəsində bank-müştəri arasındakı problem məhkəmədən kənar həllini tapsın”– deyə, R. Aslanlı vurğulayıb.
Palata sədri əlavə edib ki, o, hər ay bank rəhbərləri ilə hər ay qapalı görüş keçirir.
palata
“Və sonuncu belə qapalı görüş martın 14-də keçirilib. Bu görüşdə  səmimi , qeyri-rəsmi formatda  bank sektorundakı problemləri müzakirə edirik. Bizim onlardan istəyimiz, onların bizdən istəyi və sair məsələlər müzakirə olundu. Bu görüşlərdə  eyni zamanda, bank-müştəri problemlərinin məhkəməyə getmədən həlli  yolları istiqamətində mütəmadi fikir mübadiləsi aparırıq ki, bu müzakirələrin yekunu olaraq bir həll yolunu tapaq. Bununla bağlı bir ekspert qrupunun yaradılması təklifi də var ortada. Ümid edirəm ki, biz bu müzakirələrin yekunu olaraq bank-müştəri probleminin məhkəməyə gedilmədən həlli yolunu tapacağıq”- deyə, o, bildirib.
rufat
Palata sədri eyi zamanda, bank sahiblərinə cəmiyyətdə itən etimadlarının bərpa edilməsini təklif edib:
“Bir daha banklara səslənərək deyirəm ki, ictimai etimadınızı bərpa edin. Əks təqdirdə,  hansısa uğura nail ola bilməyəcəksiniz. Çünki krediti qaytara bilməyən müştərinin üzərinə getməklə hər hansı məsələni həll etmək olmur. Odur ki,  bank rəhbərləri bank-müştəri problemini məhkəməyə getmədən həlli yollarını tapıb, bu problemi həll etməlidirlər”.
шаблоны для dle 11.2

Xəbər lenti
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
14 05 2024
13 05 2024
13 05 2024
13 05 2024
13 05 2024