Mediatv.az-ın məlumatına görə, artıq Neftçilər prospektində 6 belə nişan quraşdırılıb ki, bu da ictimaiyyət arasında birmənalı qarşılanmayıb.
Moto istifadəçiləri bu nişanların onların hüquqlarını pozduqlarını deyirlər. Motosiklet sürücüsü Qalası Bağırov deyir ki, bu qadağa nişanlarının quraşdırılması qəbuledilməzdir:
"Motosiklet nəqliyyat vasitəsi hesab olunur. Ölkəyə bu nəqliyyat vasitəsini gətirərkən gömrükdə dövlət rüsumu ödənilir, dövlət nömrə nişanı alınır, hətta A kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi olur. Deməli, hər şey qanuna uyğundur. "Motosikletlə hərəkət qadağandır" nişanlarının quraşdırılması qanunsuzluqdur. Burada sürücünun konstitusiya hüquqları pozulur".
Mövzunu şərh edən Baş Dövlət Yol Polisi İdarəsinin şöbə rəisi Kamran Əliyev bildirdi ki, qadağa hələlik Neftçilər prospekti ərazisinə aiddir: "Belə bir qadağanın qəbul edilməsi vətəndaşların şikayəti ilə bağlıdır. Orada yaşayan çoxsaylı insan müraciət edirdi ki, həmin ərazidən şütüyən motolar onların dincliyini pozur. Qadağa da bununla bağlıdır. Gələcəkdə hansısa yollarda quraşdırılıb quraşdırılmayacağını deyə bilmərəm. Ancaq bu qadağa mopedlərə və velosipedlərə aid deyil".
Rəis həmçinin moto sürücülərinə məsləhət də verdi: "Moto sürücüləri qadağan olunmuş ərazilərdən yox, alternativ yollardan istifadə etsinlər".
Yol hərəkəti üzrə ekspert, hüquqşünas Ərşad Hüseynov deyir ki, bu təkcə nişandır ki, onun tətbiqi meyarı yoxdur:
"Başqa işarələrin hansı ərazidə, niyə tətbiq edilməsi haqqında məlumatlar var. Ancaq bu nişanın tətbiq olunmasının qanunvericilikdə cavabı yoxdur. Motosiklet tıxac olan küçələrdə daha faydalıdır. Çünki həcmi kiçikdir, tıxac yaratmır. Motosikletin səsi ilə bağlı belə bir qanunun qəbul edilməsi anlaşılan deyil. Əgər hansısa motonun səsi yüksək çıxırsa, motoların səsi ilə bağlı dövlət standartı var. Həmin standarta uyğun olaraq səsi yüksək çıxan motoları taparaq cərimə etmək lazımdır və həmin sürücülərə motolarını standartlara uyğunlaşdırmağı tapşırmaq lazımdır", - deyə Ə.Hüseynov bildirdi.
Ümumiyyətlə, dünya təcrübəsində də motosikletlərin paytaxtın mərkəz küçələrində qadağan edilməsi ilə bağlı bir qanun lahiyəsi yoxdur. Bir müddət əvvəl Fransada belə bir qanun lahiyəsi qəbul edilməsi üçün Senata təklif edilmişdi. Lakin baykerlərin etiraz yürüşlərindən sonra həmin qanun lahiyəsi müzakirədən çıxarılmışdı. Əksinə, Londonda və Romada motosiklet sürücüləri üçün xususi zolaqlar təşkil edilib.
Ümid edirik ki, bu qadağaları qəbul edənlər motoların hərəkətini qadağan etmək əvəzinə, yüksək səs çıxararaq əhalinin narahatlığına səbəb olan motosikletləri müəyyən edib onlar haqqında tədbir görülməsi üçün addım atarlar. Çünki paytaxtda elə avtomobillər var ki, onların çıxardığı səs motosikletlərin çıxardığı səsdən qat-qat daha çoxdur və əhalini daha çox narahat edir. Bu məsələ qadağa ilə yox, yüksək çıxan səsləri təyin edib qarşısını almaqla öz həllini tapa bilər (anspress).